Tuesday, April 12, 2022

RECENZIE: ,,Să fim copii, măcar o dată-n zi” de Cristian Palade

 



Titlu: Să fim copii, măcar o dată-n zi

Autor: Cristian Palade

Editura: Dreams Publishing House

Număr pagini: 93

Categoria: Literatură contemporană

                          

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar mie îmi place să citesc şi cărţi pentru copii şi despre copii. Este minunat să mă pierd în lumea feerică a copilăriei unde totul este posibil, lumea este pictată cu mii de culori, prieteni îmi sunt animalele, zânele şi zmeii. Nimic nu este imposibil, visele sunt la un pas distanţă.

Nu este o carte specifică doar copiilor. Adulţii o pot citi fără ezitare chiar dacă cele 11 povestiri sunt scrise într-o formă simplă cu elemente specifice basmelor şi cu finaluri fericite. M-a surprins plăcut morala de la sfârşitul fiecărei întâmplări.


Eu cred că autorul şi-a dorit ca mesajele sale să pătrundă în inimile tuturor, să fie scrise într-un limbaj accesibil tuturor, să răspândească iubire pretutindeni.

Însă, dragostea pură se ascunde în inima prichindeilor. Ei au puterea de a schimba realitatea, de a crea lumea perfectă unde oamenii nu plâng, nu mint şi nu se duşmănesc. Se bucură de răsăritul soarelui, de ciripitul păsărelelor, de flori şi de toate celelalte lucruri mărunte. Avem nevoie de atât de puţin pentru a fi complet fericiţi, însă de multă voinţă pentru a conştientiza asta.

        Vom realiza vreodată că am fost creaţi din iubire şi pentru a oferi iubire celor din jur?

          

         Îi mulțumesc autorului pentru acest exemplar! Mie mi-a plăcut foarte mult cartea! Sper să vă placă și vouă, dragi șoricei!

No comments:

Post a Comment