Thursday, March 25, 2021

CEA MAI FRUMOASĂ COPERTĂ DIN LUME

 



Recent am terminat de citit cartea cu cea mai frumoasă copertă din lume. O carte care conţine o lume magică, cele mai sincere gânduri şi amintiri încărcate cu feerie. Nu putea să aibă o altă „învelitoare”.

Nu putea lipsi acea multitudine de culori, atent alese. Din punct de vedere cromatic, este o explozie de culori care mi-au încântat ochii din prima clipă. M-am îndrăgostit de peisajul mirific, bogat în nuanţe, dar caracterizat prin simplitate.

M-am bucurat de perfecţiune în formă pură. Am călcat într-o lume de basm neiniţiată, însă pregătită să gust cu nesaţ din frumos. Am explorat fiecare loc şi am găsit alinare. În acest loc retras. Locul care îmi aminteşte de cea mai blândă persoană pe care am cunoscut-o: bunicul meu. Îmi este tare dor de el! Aş vrea să-mi pot lua un răgaz, măcar de câteva minute, şi să-l mai strâng în braţe. Să-i spun cât de mult îl iubesc. Timpul nu îmi permite. M-a lăsat să păstrez amintiri. Sunt încă vii. Mă emoţionez de fiecare dată când îmi revin în minte. Şi nu este o zi în care să nu le revăd. Refuz să le uit. Ele fac parte din viaţa mea. Vor exista mereu. Mi-au creionat copilăria fermecată pe care am trăit-o.

Pentru asta, vă mulţumesc vouă, dragi părinţi şi bunicului meu!


No comments:

Post a Comment