Wednesday, January 27, 2021

Recenzie: ,,Fata cea bună"

 



Titlu: Fata cea bună

Autor: Mary Kubica

Editura: Herg Benet

Număr pagini: 384

Categoria: Literatura universală

Încă nu m-am săturat de Mary Kubica. Mai vreau să citesc încă o carte ... deja „am prins gustul” şi nu mă pot opri acum. Îmi doresc să o cunosc pe  „Fata cea bună”. Ştiu că are ceva special. Mia nu este o femeie oarecare. Tânăra e fiica renumitului judecător Dennett, copilul răzvrătit care creează multe probleme familiei. Pentru ceilalţi tatăl are grijă ca imaginea ei să rămână nepătată.

Cu toate astea, ea nu se opreşte. Mereu recurge la câte ceva pentru a atrage atenţia asupra sa. Până într-o seară când intră într-un bar unde ar trebui să se întâlnească cu iubitul ei, dar cum acesta nu mai apare, fata decide să părăsească localul alături de un străin. La prima vedere, Colin Thatcher pare o alegere perfectă pentru o aventură de o noapte. Dar să ajungă acasă la Colin se va dovedi a fi o mare greşeală. Totul se transformă într-o tragedie. Mia devine „lozul câştigător” pentru tânărul sărac. Sau cel puţin asta crede ea până în momentul în care constată că bărbatul rupe înţelegerea cu „amicii săi” şi alege să o păstreze.

Când Mia dispare, Eve, mama ei, împreună cu detectivul Gabe Hoffman sunt hotărâţi să mute munţii din loc numai să o aducă acasă pe fată, vie şi nevătămată. Ceea ce nu bănuieşte niciunul dintre ei este faptul că aceste acţiuni le va schimba radical vieţile. Cât de bine se cunosc unul pe celălalt? Există ceva care să îi ţină legaţi într-o familie pe aceşti oameni? Ce cântăreşte mai mult în balanţă: interesul sau iubirea?

Mia, fata cea bună, ne oferă o lecţie pe care nu o vom putea uita prea curând. Eu, cel puţin, mă voi gândi mult timp de acum încolo la ceea ce am citit. Nu cred că este etic şi convenţional să procedăm astfel, nici măcar atunci când totul este făcut în numele iubirii şi al dreptăţii.

          La final, ţin să menţionez un lucru important: familia este o binecuvântare. Nu o destrăma dacă nu o poţi „lega mai puternic”. E suficient să presari dragoste. Restul vine de la Dumnezeu. 

Cu drag,

Şoarece de bibliotecă!

(Andreea Pop)

Cartea mi-a fost oferită de editura Herg Benet pentru a scrie o recenzie. Le mulțumesc pentru acest exemplar. A fost o carte wow. Sper să vă placă și vouă, dragi șoricei!
            Cartea o găsiţi aici.

No comments:

Post a Comment