Tuesday, June 1, 2021

Recenzie: ,,Copilăria fermecată"

 


Titlu: Copilăria fermecată

Autor: IoanaTrif

Editura: Libris

Număr pagini: 132

Categoria: Literatura contemporană


Poveştile gemenilor, Gruia şi Novac, sunt menite să aducă bucurie, culoare şi speranţă. Cu doze mari de inocenţă şi emoţii, ei crează universul copilăriei pe care îl trăieşte fiecare om. Copii sau adulţi, toţi am petrecut momente magice în casa bunicilor, am zburdat pe câmpii alături de animale şi am savurat cu nesaţ din bucate tradiţionale. Aveau un gust nemaiîntâlnit care va rămâne  adânc impregnat  în minte la maturitate.

Lumea lor este frumos conturată de oameni speciali, cei mai buni îndrumători care ştiu să le insufle acestor suflete curate dragostea pentru obiceiuri şi cutume, simplitate şi originalitate.

Unde pleacă oamenii speciali? De ce dispar zâmbetele şi inocenţa atunci când devenim adulţi? Nu putem păstra „o fărâmă de copilărie” în suflet? Am poposi tot mai des în copilăria fermecată, dar nu mai e cale de întoarcere.

Timpule, de ce te grăbeşti să ne transformi în oameni mari? Vrem să rămânem aici pentru totdeauna. Avem prieteni adevăraţi, avem şi griji, „să ne petrecem timpul în joacă”, chiar şi vise măreţe. Şi cu toate astea, tot ne dorim să devenim maturi. E magie, mai presus de toate. Speranţe arzătoare transformate în iluzii pierdute. Dar dacă privim cu entuziasm spre viitor, vom trăi „o bucurie constantă”.

Să fim copii, măcar o dată-n zi!


Îi mulțumesc autoarei pentru acest exemplar. Mie mi-a plăcut foarte mult cartea! Sper să vă placă și vouă, dragi șoricei!

Cartea o găsiţi aici.



No comments:

Post a Comment