RECENZIE: "Cazul Vulpea"

Titlu: Cazul "Vulpea"
Autor: Leila Sandra M.
Editura: Velvet Story
Număr pagini: 240
Categoria: Literatura contemporană

Nu ştiu voi ce preferinţe aveţi, dar eu ador thrillerele. Deşi nu am citit multe, cred că m-am bucurat de cele mai bune  şi nici nu fac un pas în spate dacă am ocazia să cunosc altele. Chiar am fost încântată să o cunosc pe autoare şi minunatul ei roman. Şi până nu dezvălui mai multe detalii mă declar fascinată de cazul „Vulpea” şi foarte curioasă de ce va urma. Sper doar ca aşteptarea să nu fie prea lungă.
Să începem cu începutul ...
În prim plan, o cunoaştem pe Norma, o femeie care tocmai se trezeşte din amnezie, lângă aşa-zisul ei soţ, Joe. Deşi, nu ştie nimic despre trecutul ei şi nimic nu se leagă din ceea ce-i mărturiseşte bărbatul, ea nu are de ales decât să îşi accepte destinul. Toată lumea pare să îl susţină, cel puţin cei care îl cunosc. Asta până într-o zi ... ziua în care Norma aude de Frank Harrison şi decide să-i ceară ajutorul.
Dacă în jur e întuneric, speranţa e singura lumină
Pe de altă parte, Dennis Kayderman, după câţiva ani de la dispariţia misterioasă a soţiei sale, Emma, nu acceptă ideea că aceasta e moartă şi o caută în continuare. Chiar şi atunci când maşina ei este găsită în flăcări, iar în interor se află trupul carbonizat al unei femei, bărbatul este convins că ea trăieşte. Dacă e aşa, de ce nu apare? De cine se ascunde?
Pentru că toate indiciile par să conducă spre cazul „Vulpea”.
Mai multă incertitudine sau piste noi pentru un caz nerezolvat?
În anul 1994, în Woodstock, mai multe femei sunt date dispărute pentru ca, apoi, cadavrele lor să apară peste tot. O situaţie la fel de stranie precum locuitorii oraşului Woodstock. Un apel necunoscut venit din partea unei femei din acea zonă îl poartă pe Dennis până acolo. Cine este ea şi de unde îl cunoaşte? Să fie martorul cheie în cazul „Vulpea” sau cea care îl va conduce mai aproape de adevăr?
Vă invit să descoperiţi singuri. Veţi parcurge o călătorie interesantă de unde nu lipseşte misterul, suspansul, adrenalina, acţiunea şi iubirea. Toate se îmbină armonios, este conturată chiar şi o poveste de dragoste. Dar, totul abia acum începe. Acesta e doar sfârşitul primului volum. Deci, urmează  o altă întâlnire cu agentul Dennis ... !
            Aşadar, citeşte cu atenţie, analizează şi aşteaptă ... ! Povestea continuă ... !

Cu drag,
Şoarece de bibliotecă!