Saturday, March 7, 2020

Recenzie "Legea iubirii" de Lorena Lenn

Titlu: Legea iubirii
Autor: Lorena Lenn
Editura: Stylished Books
Număr pagini: 221

Deja m-am obișnuit cu cărțile scrise de Lorena Lenn,  aceasta fiind deja a treia pe care o citesc de la această scriitoare și pot spune cu sinceritate că "Legea iubirii" mi-a plăcut cel mai mult până acum. Nu aruncati cu pietre, dar povestea din această carte mi-a mers la inimă.😊

"Darcy Parker este o tânără detectivă care obișnuiește să lucreze singură. Asta până într-o zi când, la cererea șefului ei, în urma preluării unei misiuni riscante, este nevoită să îl accepte ca partener pe detectivul Bryan Rafferty, un bărbat foarte bun în domeniul lui, dar și cu o reputație de aventurier; aroganța și perfecționismul sunt alte atribute pe care Darcy le-a aflat despre el.
Darcy nu este încântată de ideea de a-l avea tocmai pe el drept partener, mai ales că avusese mai demult un moment de slăbiciune în ceea ce îl privește, dar va descoperi rapid că Bryan poate avea și calități care o vor ajuta în dezvoltarea profesională. Darcy va încerca să mențină o relație strict profesională cu Bryan, dar rămâne de văzut dacă va reuși, mai ales că el nu pare dispus să mulțumească doar cu atât..."

Mi-au plăcut mult personajele. Au fost create mult mai atent și au avut acel ceva care te face să le îndrăgești și să te identifici cu ele.
Darcy este în această carte, o fire încăpățânată, aceasta fiind și trasatura ei de bază. De asemenea, dă dovadă de o grijă matern față de sora ei mai mică, pe care încearcă să o protejeze cum poate mai bine. Cu un spirit neîmblânzit, inteligentă și misterioasă, face față cu brio căutării lui Bryan, cu care are deja un trecut incert. Bărbat amuzant, puternic, un învingător, Bryan dezvoltă pe parcurs o grijă specială pentru Darcy, pe care încearcă să o cucerească cu multă pasiune.

Referitor la structura cărții, aceasta este scrisă pe 10 capitole. Are o acțiune bine închegată, are replici originale și situații amuzante în care personajele folosesc niște replici "demențiale".

Recomand cu căldură și încrede această carte iubitorilor de beletristică și dragoste. Nu vă veți plictisi de ea și un mic secret: se citește extrem de ușor, că îți și pare rău că se termină.

Cartea o puteți comanda de pe site-ul editurii: https://stylishedbooks.ro/legea-iubirii?gclid=Cj0KCQiAqY3zBRDQARIsAJeCVxP8tonNYgOxDSr6YyeobD1M5V1o7hDo6QDE4JlgnzvbwyyJEOMVhowaAoPGEALw_wcB